Alla inlägg den 25 maj 2008

Av jenny - 25 maj 2008 22:47

Försöker få till det med redigering av filmerna från kameran. Går inget vidare. Kan se dom nu men thats it.

Hjälp? Vill korta ner en lång sekvens. Hur gör man det? moviamaker ska gå men den vill inte ladds ner. Hittas inte.

***uppdaterat! Hittat moviemaker i datorn-fanns:-) nu återstår bara att importera snuttarna vilket inte går för dom gillas inte. MOV-filer tydligen. Help!

Ja vi har vallat idag. På lösa får. Gick bättre än väntat och nu när jag sett videosarna tror jag att jag ska lugna mig lite kanske och vänta tills vi får hjälp med vad det egentligen är "jag" ska göra ;-) för ibland ser hon förvirrad ut. ..

Tänkte så jag inte lär in en massa fel...


Annars har jag mest pysslat här hemma.

Denna vecka är fylld med jobb...måste ta igen allt jag missar under SM och sommarens tävlingar.

Livet som timvikarie;-)


Gonattis!!!

Ovido - Quiz & Flashcards