Alla inlägg den 18 maj 2008

Av jenny - 18 maj 2008 22:57

Har fått en uppkördningstid. I juli................

Av jenny - 18 maj 2008 21:36

Fick tips på mailen om dessa: 


http://www.blocket.se/vi/15793296.htm?ca=11_s


Kanske vore snyggt sommarmode för Majsan. Hon älskar ju att stick ut sitt söta lilla nylle ovanför bilrutan. *fniss*

Av jenny - 18 maj 2008 21:14

Bööö!


Suttit hemma, sjukskriven, med ryggont och haft en riktig sofflunkarhelg.
Putta bil på motorvägen har sina offer *fniss*

Det var länge sen jag gjorde precis bara vad som föll mig in, minut för minut..hihi


Höll på garva ihjäl mig innan... på nåt lustigt sätt har jag lärt minimusen- pinka på mamma!, från både höger och vänster.

Från början var det en lyft benet övning som sen råkade utvecklas till något så bisarrt som - pinka på mamma! Jag råkade sitta ner istället för stå (för ett tag sen) och då erbjöd hon pinka på mig rörelse- så det förstärkte jag och vips så fortsatte vi..

Hi hi....kul var det!

Undra om jag ska lära henne att pinka på mig ståendes också? kanske pinka på andra ståendes..? hihi...


Vi har även gjort en riktig långlunk i skogen. Tappade bort minis nya leksak och fick gå hela vägen runt igen. Tihi hi hi...duktiga majsan hittade den:-)


Lagat god currygryta med kyckling...mmmm


Mindre bra är vädret som visserligen ger det positiva i att allt folk med lösa hundar håller sig undan i skogen. Grr..blir så less på alla "rara och snälla" stora förbannade golden retrievers som ska hälsa och kleta efter en överallt känns det som. Kan dom inte bara hålla sig till sin människa..?
Inse att världen inte älskar dig guldlock! 


Ska trycka en t-shirt där det med fet röd text står- Kom inte hit, vi har loppor!


Nu är det tedags och lite småpyssel inför morgondagen. 


Vinkevink! 




Ovido - Quiz & Flashcards