Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Hemresan

Av jenny - 29 september 2008 09:55

Hemresan gick kanon. Flygpersonalen tog verkligen hand om mig och jag är glad att jag inte tog båten. Ville hem till Majsan till varje pris då hon stulit sötsaker och kräkts en del festat till det lite extra och jag behöver vara med min majsan behövdr sin mamma;-) .

Det avgjorde liksom saken *gull*


Precis som förra året är jag fylld av träningslust och inspiration.
Nu när jag har tid och ligga hemma på soffan ska jag planera lite mer för musens agility och lydnadskarriär.


Har en del andra roliga saker på gång men är inte färdigt ännu.


Nu ska jag åka till karolinska för öronen blir bara sämre och sämre.



 
 
christel

christel

29 september 2008 19:47

hallojsan.
tusen tackar för grattiset..ja där satt den med uppflyttning och allt ;-)
hoppas öronen blir bättre snart !!!kraam

http://www.freewebs.com/xaxxa

 
Ingen bild

Anneli

30 september 2008 12:55

Ja herregud vad tokigt det kan bli. Tur att flygresan gick bra iaf. Hade varit tråkigt att skicka reseledaren med båt... Krya på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards