Alla inlägg den 8 maj 2008

Av jenny - 8 maj 2008 12:05


Började dagen med en skogspromenad och avslutade med ett härligt bad för hundarna.
Mini som blev iputtad för några gånger sen har lärt sig simma på riktigt! Som dom stora hundarna alltså (läs: simmerskan Maja) och tog idag ut sin simtur äääända ut där majsan håller till. Låååångt från strandkanten. Man riktigt såg hur hon tänkte och ansträngde sig för att koordinera simtagen rätt...min lilla söta tjej:-) jag blev nästan lite rörd faktiskt. Finns få saker som är så vackra som när man ser en person eller ett djur VÄXA i självkänsla.
Det här kan jag attityden...


Jag läser på min teori och är väl inte speciellt överförtjust över att det krisadeså pass på jobbet att jag nu ska iväg och jobba natten. Men men, får läsa ikväll och i natt. Tack ni som pushar mig..visst kommer det gå bra imorn;-)


Vad säger man..godnatt?

:-) 




Ovido - Quiz & Flashcards