Alla inlägg den 19 maj 2008

Av jenny - 19 maj 2008 16:21

Idag åkte Karin, Tove och jag ut till fåren för att mata dom. Slutade med ett jättekort och helt underbart pass med Mini. Lugn och fin attityd i fållan och jag började sen sakta släppa kopplet och hon fick jobba själv-sakta framåt. Tillslut gick hon bakom fåren och jag framför..WOW! Trodde det skulle dröja länge innan jag skulle våga släppa henne lös. Tror att hon kan få det förtroendet nästa gång...


Var jättekul att träffa Tove som jag inte sett på år och dar som f.ö bor i linköping med sina två aussies som hon tidigare vallat med. Speciellt gamle Egil. Dom fick jobba liten kort stund i fållan och ja det syntes att Egil var lycklig och att han hade talang för det! (Egil är en gammal herre på över 10 bast tror jag)...
Kul att träna lite med någon som kan nåt..:-)

Kul att se Tove överhuvudtaget :-)




Ovido - Quiz & Flashcards