Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Massor med positivt:-)

Av jenny - 23 september 2008 23:15

Har haft en tuff period med förberedelser inför kommande inspektion på jobbet. Idag var den stora dagen..Det gick! 
Förbättringar ja, men i det stora hela var vårt systematiska arbetsmiljöarbete IGÅNG! Det är godis för mina öron........


Tyckte att jag förtjänad ledigt resten av dagen så jag mötte upp Karin, åt lunch, gick till frissan och bara njöööööööt!


Som grädde på moset mötte jag upp Denice och hennes flock för en helkväll med vallning och hundsnack. Kul att se Valles syster in action. Många likheter och olikheter.  Fin hund:-) 
Solen sken och vi åkte från hagen när mörkret och dimman började komma. Härligt! Vallning är verkligen något speciellt...


Imorn jobbar jag, ska till doktorn med ett ont öga, sen drar vi till Finland på torsdag fm och hejar på svenska agilitylandslaget!


Så tills dess, see you!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Skapa flashcards