Alla inlägg den 13 maj 2008

Av jenny - 13 maj 2008 00:03


Tja!

Under helgen som varit har det hängt överdrivet mycket tervar i min lilla borg i sollentuna. Mycket konstigt. En löjlig valp och två stora lurvar som skiter i att jag försöker visa min status! Helknäppt.

Men idag när dom kom inhoppandes i min stora borg i täby så blev jag plötsligt väldigt glad. Måste vara nåt fel på mig?
Sen fick jag höra att vi var en flock nu och då föll alla bitar på plats. Dom ingår numera i mitt gäng och då är det självklart att jag blir jätteglad när dom kommer tillbaka till flocken. Flocken är bäst!

Vi ska tydligen dela lägenhet senare i sommar så det gäller att vi kommer överrens och jag gör ju mitt bästa.

Jag borde få lite mat för det här nu...*ser helnöjd ut och rapar lite lätt*


Nä nu måste jag iväg och bevaka mina domäner. Hä påre!


/Majsan alias da queen 


Ovido - Quiz & Flashcards