Alla inlägg den 24 maj 2008

Av jenny - 24 maj 2008 17:55

GRATTIS Helga & Dennis som tagit tredje raka vinsten i klass två och nu är i trean! Jippie!!!



Av jenny - 24 maj 2008 10:06

Ello ello...


Var helt död efter nattpasset, inte pga jobbet utan pga mina rara och roliga arbetskollegor som gör att jag sitter uppe och snackar strunt halva natten!

:-)

Så jag snarkade lite under em och väntade in Jess...


Som vanligt får stackars Jess äta kyckling i det moralesiska huset *garv*

Snälla kan någon vänlig människa ge henne nåt annat *fniss*

Tänk om hon matvägrar..hehe¨


Xcapah hade växt. Hej och hå. Sån liten raring!


Sen hälsade vi på fåren.

Jepp! Nu vågar jag ha musen lös bland fåren och "det kändes" som hon gjorde fina saker igår i fållan. Mitt ovana öga vet ju ingenting men känns det bra brukar det vara bra:-) Nästa gång får det bli träning i lilla hagen!

Vi filmade massor och det var verkligen nyttigt. Speciellt det här med tempo och rörelse som man ser lättare när man inte står mitt i allt liksom.
Det var bättre än jag trodde. Däremot ställer jag mig nog lite knasigt ibland. Det måste jag jobba med.


Veckans problem har bestått i vilket tält vi ska köpa ;-)

Snart är säsongen igång och vi har lite mycket hundar nu känns det som och då behöver man eget hus...


Nu är det lördag och jag är helt ledig!


Chao!


Ovido - Quiz & Flashcards