Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Jippie!

Av jenny - 23 januari 2008 14:53

Härligt! Äntligen lite goda nyheter!


Idag sa körskoleläraren Kaj att när jag skrivit teorin, så bokar han en uppkörning direkt. Jihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhiiioooooooo!!!!!!


Whohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
!



Nästa vecka har jag bara tre jobbpass inbokade och då ska det drillas och läsas teori så det ryker om det!

Borde då KÖRa och lämna gammal jobbnyckel på sollentuna sjukhus, köra till fårområdet och kolla marken ev. diskutera andra idéer med ansvarig etc.

Det måste göras nästa vecka! Tiden går!


Puss allihopa!


En strålande glad Snorpmamma;-) 



 
 
Ingen bild

Jessica

23 januari 2008 15:46

Grattis, då gäller det att plugga ordentligt då!!! Visst var Nashi ganska bra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards