Alla inlägg den 14 januari 2008

Av jenny - 14 januari 2008 14:29

Skulle ju slappa med hundarna och ha det härligt..hehe
Riktigt så exotisk blev inte min dag...plockat ungefär 15 kg bajs på tomten...vi var ute länge med andra ord både hemma och i skogen. Nu är dom som två stenar. En ministen och en gullesten:-)


Nu ska jag också falla ihop...


Mvh Stenen

Av jenny - 14 januari 2008 07:07


Godmorgon!

Sitter här på jobbet och tar det lugnt. Har jobbat natten. Blev väckt vid 5 för att en spelade hög musik och det hördes tydligen väldigt mycket.

Då fick jag vakna från mitt jobbande och styra upp morgonaktiviteterna ;-)


Idag har jag tänkt övningsköra hem, ut med vovvarna, sova nån timme och pyssla lite hemmavid. ska testa min nya duttplatta. Ett pringles lock! Hårt och genomskinligt! Istället för plexiglas.
Ska överföra mina handnosduttar till lock nu. Resultatet lär väl säga om det var för tidigt eller ej. En fråga som poppade upp här lite plötsligt medan jag skrev- ska man sträva efter nosdutt innanför kontaktfältzonen eller nedanför kontaktfältet? På A-hindret känns det logiskt att köra nedanför men på balansen borde det inte spela någon roll? Den som vet eller tycker nåt kan väl svara på det;-)



Nu måste jag hämta lite te..... 


Sådärja, finns det nåt bättre än te på morgonkvisten...ja möjligen att ligga kvar under täcket hehe.


Nu när det är en del saker som känns lite ovissa tex jobb, så känns det så härligt att veta att det KOMMER massor av ROLIGA saker framöver.
Agilitytävlingar, kurser, SM på öland ja massor med hundigt kuligt!
Ja jag vet, jag har alltid jobb inom poolen men det är inte samma sak som att gå till jobbet och kunna planera allt från inkomst till rent arbetsaktiga saker. Jag gillar att vara involverad och göra saker på jobbet och som timmis gör man inte sånt.
Det gör dom ordinarie.


Tex igår...var vi och spelade badminton med den här killen som jag jobbar med. Vi hade hysteriskt KUL! Då får man liksom lust att planera fler aktiviteter med honom men nepp det kan man ju inte då eftersom alla inte vågar åka iväg med honom i buss och jag är ju bara timmis.


I natt har jag saknat mina flickor! Minipussar och majas söta blickar...

här byter vi ämne liksom hej vilt ;-)


JAG LÄNGTAR EFTER VÅÅÅÅREEEEEN!!!!!!!


Nä nu ska jag surfa sysselsättningar:-)


Ha en skön dag!!!



Ovido - Quiz & Flashcards