Alla inlägg den 27 januari 2008

Av jenny - 27 januari 2008 22:36

Hittade den i min gamla blogg;-)Nu vi åka på semesterO vi missar en massa AgilityfesterMed hopp om snabba lopp Med våra hundar på toppHöjer vi vårt glas!Och hoppas att allt går kalasO' snart e vi tebaxJag o MajaDet kan ni haja!

Av jenny - 27 januari 2008 00:21



Hon har varit så saknad och i fm fick vi hämta henne.


Hon är så underbar! Jag älskar henne så mycket att jag smälter av kärlek när jag ser på henne. Fan är det normalt egentligen?


När hon inte är missnöjd över trattens existens sitter hon bara och vill gulla med mig. SÅ RAR!

Nu släpper jag dig aldrig min lilla minigris...


*kärlek kärlek*


Majsan tycker givetvis att det är bra att flocken är återställd;-)


Tänk så mycket kärlek dom små liven ger. Känner mig så sugen att kanske ha en till hund. Tänk er vad MYCKET kärlek det skulle vara i luften då;-)


Lugn i kojan, det lär dröja...hihi



Nu ska jag gå och sova men först ska jag ligga och titta på min lilla fina tjej... lääänge. Och bara njuta av att hon är hemma igen.


/Jenny 






Ovido - Quiz & Flashcards