Alla inlägg den 3 januari 2008

Av jenny - 3 januari 2008 00:40


Idag vaknade jag tok på sent och for ut på årets kortaste runda;-)
Majsan tyckte vi skulle hem för det smällde så dant.
Lillan fick nöja sig med korvlet och sitt första riktiga agilitypass.
Vi jobbade främst med värde på tunnel och på nosduttar samt lite cirkelträning.

Från höger sida ser vi ut såhär:-)

 


Och från vänster såhär:-) 


Och så framifrån också:-) 


Sen roade jag mig med att kolla på Jenny Damms filmer.
Mini roade sig med att busa och msajn låg brevid och var sådär sötdryg som bara en majsa kan vara;-)

 


Hajen...

 


Lilla Mini-Söt....


Resten av den lediga dagen har gått åt till att köra bil, vila med betoning på slappa, och städa undan efter nyårskalaset. Det var riktigt trevligt och vi lagade god mat tillsammans. Majsan var mindre berörd än andra årsskiften men hon hade ju en viss image att behålla så hon kämpade på och höll lågan uppe trots en massa raketer och oljud. Min ängel!


Imorn blir det inhandling igen för på lördag blir det 30-års kalas här hemma!

Folk undrar vad jag önskar och ärligt talat är det faktiskt att få sommar snart igen;-) Can you fix it?

Men mest att min snorpelorp ska bli frisk i kroppen!


JESS- här kommer en bild från Maja....

The QueenDiva of Snorp säger:
-  Aj lav juu:-)

 



Ovido - Quiz & Flashcards