Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Kontroll

Av jenny - 7 september 2008 17:56

YES!

Idag fick vi hjälp av både Mija och Jess att hålla fåren så vi kunde flankeringsträna i luuuugn och roooo.....

Både jag och mus hade ett lugn över oss och kände att inga får slank oss ur händerna. Mus kunde därför koncentrerar sig på det vi skulle träna vilket gick fint! Tog fint avstånd och hade lilla hgen varit lite större hade det varit kanon! Kul att hon kände att hon behövde hålla avstånd och inte behövde hetsa upp sig för att hålla kvar dom. Tack för hjälpen!
Tror alla idag hade win win situationer. Utöver möjligen jess då som ställer upp på det ena och det andra. Du är guld!


Sen åkte jag och fiskade upp de skeppsbrutna från vikinglinefärjan. Nu är jag på jobbet och skriver ut en miljon papper som ska finnas tillgängliga för personalen imorgon. Hemma sitter dom och väntar på mat, dvd och mys!


Har även upptäckt att musen älskar GulleKalles mat. Dvd Robur. Köpte en säck idag och insåg snabbt att det är linfröoljan hon verkar gilla. Lustigt.


Majsan har fortfarnade ont efter att dom klämde på det onda. Nu är det snart tisdag och då lär hon väl få något mot smärtan och inflammationen.


Sköt om er!


/Jenny





 
 
Mija

Mija

7 september 2008 22:39

Det var kul att kunna hjälpa till!

http://www.agilitybiten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards