Alla inlägg den 26 september 2008

Av jenny - 26 september 2008 21:47


Det blir aldrig långtråkigt med mig i närheten. Idag har jag spenderat hela kvällen på finska akuten:-)

Örongångsinfektion a la maximal och massor med smärta....


Efter många euros mindre, har jag nu en påse full med mediciner. Till öron, ögon och smärtor.


Slutet gott allting gott? nä...nu har jag fått ALLA bieffekter örondropparna kunde ge;-) Stickningar och domningar i huvudet. BEDÖVAT i hårbotten! Klåda överallt känns det som. Som tur är har all värk försvunnnit och här sitter jag med skamlöst lite smärtor kvar *fniss*


Väntar på att doktorn ska ringa och ge besked om jag ska fortsätta med dropparna eller inte....


Förresten, vm är vi ju på just nu och måste bara säga att Veronica Bache är född till att delta i landslaget! Strålande insatser med mycket jävlar anamma attityd samtidigt som hon bloggat friskt för oss som är nyfikna och dessutom bryr sig om publiken som faktiskt åkt dit för att heja fram dom. Sånt är guld! Excel är också en riktigt fin liten mushund!


Heja Veronica!



Ovido - Quiz & Flashcards