Direktlänk till inlägg 2 september 2008

Sliter mitt hår

Av jenny - 2 september 2008 23:52

Var i hagen i kväll och naturligtvis skulle jag träna lite bara lite. Stressad och lättirriterad var jag också. Ja, jag är bara människa. Glad för det mesta men just då inte alls speciellt mysig.


Precis fått in fåren i lilla hagen när hon skiter i att ligga kvar och vips var dom ute ur den. Suck! Jag blev riktigt irriterad och visade det också!

Gick sen ut ur hagen.


Hämta en vägg och dunka in skallen hårt minst hundra gånger!

Det är klart att hon är annorlunda med dom nya fåren. Dom är ju annorlunda. Vi måste få grepp om dom men dom glider oss ur händerna gång på gång. Vi kan inte längre träna som innan. Ingenting funkar.
Det är ju inte hennes fel. Raringen...men hon märker ju det naturligtvis.


Efter en paus gick vi in igen för jag märkte att musen typ tyckte jag var den mest orättvisa människan på jorden. Kändes inte bra alls.
Varför har jag så förbannat svårt att acceptera man kan tappa humöret ibland och inte få så förbannat dåligt samvete efteråt...?


Hur som helst, så gick det lite bättre sen ..


Nu ska jag sova på saken. Igen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards