Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

En hundig dag!

Av jenny - 9 juli 2008 23:01

Vilken härlig dag jag hade igår!


Satte mig i bilen och åkte ut till TDBK och tränade lydnad och agility med Katarina och Valle. Blev riktigt bra träning. När en bruksmänniska och en agilitytoka slår sina kloka huvuden ihop så blir det annorlunda. Men på ett positivt sätt.
Tänk vad man kan byta erfarenheter med varandra. Så Katarina skulle hem och träna kroppskontroll och jag hem och träna platsliggning utan förväntan..;-)


Sen åkte jag förbi fåren också och dom nya verkar trivas fint. Dom är så fina allihopa! Måste passa på att njuta av dom nu medans man kan. Varje gång jag är i hagen NJUTER jag av att bara vara där. Älskar deras skitkorvar, lukten, känslan av att traska runt där och bara vara.


Det är så fridfullt.



/Jenny


 
 
christel

christel

12 juli 2008 00:35

halloj..ha nu en trevlig helg. håller med du att djur är underbart..hund som får.. :-)

http://www.freewebs.com/xaxxa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards