Alla inlägg den 4 juli 2008

Av jenny - 4 juli 2008 17:54


Igår var vi i Storvreta och hämtade tre tackor som ska bo hos oss. Om jag inte minns helt fel hette den ena Jessica..´*fniss*

 

Sen fanns det kissekattungar där...*vill ha* men förnuftet säger *ska inte*...

 


Lite jobb just nu så vi har badat idag, majsan varit med och städat bilen på macken.Annars bara haft det lugnt och njutit av solen.


Imorgon ska vi till släktingarnas landställe i norrtälje och mysa lite.


På återseende!

Av jenny - 4 juli 2008 17:42


Det här lär låta helt crazy, men jag måste fråga.

Är det fler än jag som alltid tyyyssst för sig själv måste gissa (en siffra) hur många mail som finns i inkorgen varje gång man loggar in?


Är det fler än jag som oftast prickar rätt?


Det sägs att den här typen av tänkande är träning för telepatiska förmågor..


Dom som känner mig väl, VET, att jag går strikt på känsla;-)

Den stämmer väl ganska ofta också, eller hur?


Jag borde alltså fortsätta min privata lilla gissningslek..hihi



Ovido - Quiz & Flashcards