Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Fixardags!

Av jenny - 25 april 2008 22:44


Imorn är det fårhagenfixardag! Ska bli kul att fixa färdigt det som är kvar innan fåren kommer nästa vecka.

Känns lite overkligt. Det här jag drömde om i vintras är liksom verkligt nu. När jag nu inser hur mycket vi behöver träna förstår jag inte hur jag tidigare tänkt lösa alla hundratals träningsmöjligheterna som vi behöver. Dom finns men med stora avstånd.

Nu känner jag mig lugn och kan planera vår träning för vi kan ju träna när vi vill och behöver inte få ut mesta möjliga av varje tillfälle bara för att det är ett tillfälle. Nu kan man träna kort men intensivt i perioder.


Nästa vecka kommer bästa Jess & Company hem och det ska bli så kul!
Spännande att träffa lilla apan igen;-)

Jess ska haka med på vallkursen och få äran att filma när jag placerar mig felaktigt hela tiden *fniss*

Annars har det varit jobb idag igen. Skrattat massor..!

Det om något är väl nyttigt!


/Znaaaark! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards