Alla inlägg den 4 april 2008

Av jenny - 4 april 2008 21:00

Och jag älskar den;-)

Hade jag kunnat hade jag stannat ute hela dagen idag. Fyra timmar fick räcka.... Hundarna är såå trötta *ler*


Fan vad jag älskar våren....






VM

Av jenny - 4 april 2008 00:05

Sådär, nu har jag kirrat biljetter till VM (agility såklart)också. Härligt! Nu återstår bara flygbiljetten så är resan komplett!

Boendet är precis i närheten av arenan och det känns härligt såhär i efterhand att ha varit ute i god tid:-)

Var tyvärr en halv vetenskap att lista ut både det ena och det andra på bokningssidan...det mesta på själva köpdelen var på finska och jag hade ingen aning om vad jag godkände egentligen..hihi..men nu är biljetterna i hamn!


Flera på vår klubb är aspiranter på landslagsplatser och jag håller verkligen tummarna för att det ska gå vägen! Värmlandsveckan (finaluttagning) kommer bli så spännande...

Nattis! 

Ovido - Quiz & Flashcards