Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Musen har ordet...

Av jenny - 14 april 2008 16:22

Tja ba!

Länge sen jag fick vara med och tycka nåt här..så jag puttade bort morsan en stund;-)


Min matte säger att jag är löjlig och inne i nån spökålder nu. Blä!

Fattar ingenting?! jag som är så häftig och har på mig batmandräkten varje dag...


Hittills i mitt korta liv har jag hunnit lära mig lite agility, lite vallning och träffat en massa trevliga hundar. Mina stora idoler är just nu Mary och Flaxa. På killfronten är det terven Yuri som ligger etta!


Det bästa jag vet är snuskiga gamla strumpor med bollar i. Mat är inte så häftig men jag har lyckats dressera morsan rätt bra...hon köper värsta lyxmaten. Jag bara spelar med...sen slipper jag äta korv och annat löjligt godis och får riktigt kött får nåt annat jobbar jag inte för. Kräsen? nä jag är en borderfjollie och vi är lite speciella liksom!


Nä nu måste jag pysa för  vi ska snart dra till iväg ut och göra en massa roliga grejer....


Hälsningar 

Super-mini-MUSEN!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards