Alla inlägg den 18 maj 2007

Av jenny - 18 maj 2007 00:42


Idag gick vi som åhörare på janssonkursen och det kändes jättenyttigt. Fick utrett vissa saker och uttryck som jag hajjat lite lite av innan.

Jag behöver jobba närmare hinderstöden, vinkla kroppen mindre vid armbyten samt träna mer cirkelarbete...känns som jag ska köpa fler konhinder till min lilla samling.....det har verkligen gjort susen för vår handling att kunna träna hemma och slippa åka hela vägen till klubben för att träna en stund bara. Tycker inte om att nöta hinder för länge utan hon ska hela tiden ha samma energi och attityd genom träningen. Och har man en bit att åka så blir det lätt att man stannar för länge:-) För det är så kul!


Passade på att träna ingångar kl 3 både utan hinder och med. Gick bra för det mesta men några övningar blev nog för svåra. Mestadels tror jag det berodde på att vi körde med fyrapinnars slalomet bara. Svårt och vet vilket håll matte menar vi ska köra från när man kommer från den fjärde pinnens håll typ...


Jessika och jag hade lunchpicknick:-) gott ...en heldag med agility och trevligt folk. Härligt!


Imorn blir det hederlig skogenpromenad och lite cirkelarbete samt åka till kusinerna som är tillfälligt hemma från island och hälsar på.


gonatt!






Ovido - Quiz & Flashcards