Alla inlägg den 10 maj 2007

Av jenny - 10 maj 2007 00:11


Jag var ganska trött efter nattens jobbpass trots att jag sov :-)
Drömde att jag glömde väcka grabbarna och att vi försov oss allihop. Uh!!!

Vaknade fyra och var helt svettig. Hi hi! sånt tar på energin..


Men men, allt gick fint!

Väl hemma tog jag en tuppis eller jag kallar det en powernap..och sen vaknade samvetet och jag pallrade mig ut med den förväntansfulla snorpelorpan som tyckte att solsken betydde bada!


Här är lite bilder från helgens lydnadstävling också. Och massor med badbilder...ja jag är lite kär i henne. Hon är världens sötaste snorpelorpa!


Susanne med Swinto som väntar på domen...



Bästa hittills och dom blev jätteglada!!!


på snorppromenad...



Bada ?



Japp det skulle vi! Here comes viking line...


sim sim sim


Vågorna ska jagas...


Galen....


härligt...


Man vill nästan hoppa i..bara nästan..



blöt hund...


ska vi bada mer?


Sen myste vi i solen tillsammans.....



Dom där hemma trodde vi storknat på vägen..men vi njöööt ju bara.



Det var den dagen det.

:-)


Gonatt!


Ovido - Quiz & Flashcards