Alla inlägg den 8 maj 2007

Av jenny - 8 maj 2007 22:51

Ok:

Jag har spelat fiol, det är sant. Och det lät förfärligt. Det tyckte även mamma.


Jag har spelat elitbasket, det är sant. Basket var mitt liv i tonåren.


Jag har haft färgade linser, det är sant. Hade ett svagt ögonblick i tonåren då jag tyckte färgade linser var coolt.


Jag har sålt rosor på diskotek, det är sant. Under många helger sålde jag och min bästis en himlans massa rosor och hade hur kul som helst. Kan det vara häftigare att som 17-åring känna sthlms nattklubbsdörrvakter..


Jag har varit ihop med en kändis, det är inte sant!

you know me....


Jag har klappat en dingo, det är sant. Och den var mysig och gick runt (på den numera avlidne krokodilmannens zoo i australien) i koppel och lät sig pillas på.


Sådär...då var det avklarat;-)



Sitter på jobbet nu och ska snart sova. Hoppas att natten blir lugn och att jag vaknar utvilad. På förmiddagen var jag hos doktorn och efter det tränade jag lite små hoppkombinationer mad majsan. Sen for jag och mamam till frissan. Jag kände mig som ett träd hon höll på rufsförvandla om till en buske. Vissa ska hålla sig borta från saxen och defenitivt fönen om man inte vet hur man ska använda den. Mamma blev snygg och jag ser ut som vanligt, lite mindre slitage i topparna bara. Så helt okej ändå:-)


Imorn är jag ledig och jag bord eplugga teori. Men allt känns så trist nu när jag inte ens kan övningsköra hemma. Kombins koppling rä inget för nybörjare...


Äh vilken trist blogg men nu orkar jag inte skriva mer:-)

Gonatt!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards