Alla inlägg den 5 maj 2007

Av jenny - 5 maj 2007 17:07


Efter två dagars lugn lider man av lappsjukan.

Eller?

Wikipedia: Lappsjuka är ett tillstånd som människor kan komma i när de vistats i en öde trakt länge och på grund av detta blivit nedstämda.

Jag, nedstämd? näää. Men uttråkad till tuuusen..
Idag har jag ju sett en riktigt fin måbrafilm- the holiday!
Igår såg jag Transamerica- ni vet med hon från desperata hemmafruarna..
Annars har jag mest snorpat runt här hemma och duttat med småsaker..
Idag fick snorpelorpan också en cykeltur i skogen igen. Det älskar hon. Den där springern är kanon. Förutom när lösa hundar kommer fram och ska nosa henne i ändan =-( inte kul när man är fast..det förstår jag.

Kommentaren: oj det där va ju inte så bra !? när springersnöret lossnar och halva jag roterar..för att hennes hund ska nosa min i häcken...
Men, jag orkar inte bli arg och förstöra mitt glada humör, att jag biter ihop och påminner mig själv att vissa människor helt enkelt inte har alla hästar inne.
Eller lampan lyser, men ingen är hemma.

*fniss*

Sen har jag fotat lite också..vår digitalkamera är ju inte den bästa men jag gillar fåniga vardagsbilder.

Här är nya bruce:an som han heter. (låg en bruceskiva i den)


Maja kom med en krya på dig blomma...

Livsnjutaren....man kan sola fast man har päls!


Eh va..den var inte där sist jag kollade? Var stor den är, lång och fluffig..och helt underbar!


Pinnar eller stockar ska balanseras på ryggen...


De vackraste tulipanerna någonsin på vår tomt...dom är gigantiska.


Må gott/Jenny


Ovido - Quiz & Flashcards