Direktlänk till inlägg 29 december 2007

nytt år snart

Av jenny - 29 december 2007 20:45


Hej

Idag har vi storhandlat både till familjen och till nyårsfirandet.

Vi ska ju ha vår egen lilla hundfest här på stormyrsvägen:-)
Tre pappisar och en tervpojke är bjudna och deras mattar förstås..hehe. Även en hoffekille men han verkar gå påsin egen mattes fest...


Till förrätt blir det..HA! det får ni inte veta era små gurkor!
Spännande blir det....


Både idag och igår har jag passat på att träna lite fyrverkerier med lillan. Det smäller som sjutton någonstans och det tränas för fullt på hur fyrverkerierna ska se ut:-(
Trist för majsan som är så rädd, bra för lillan att vänja sig lite vid ljudet.
Majsan och Mini är varandras motsatser i det att dom är rädda för helt olika saker. (Det är intressant då får man tänka till lite eller konsultera sina vänner instruktörerna:-) eller så går man ju dubbla promenader..puh som idag!) Majsan älskar älskar att åka bil. Mini tycker det är en plåga. Majsan hatar fyrverkerier, Mini bryr sig inte just nu. Mini tycker det är läskigt med ljud som låter som bilar, Maja bryr sig inte om ljud alls. Såvida det inte är misstänkta tjyvar på intågande eller oväntat besök;-)....osv

Men med bilarna tycker jag det går framåt för det har vi tränat flitigt under julen.
Nu senast har vi avancerat och även kunnat leka (!) vid olika bilar. Underbart!

Får väl önska er gott nytt år redan nu för sen lär jag inte hinna mer.


Så, GOTT NYTT ÅR!
Var rädda om varandra!


KRAM Jenny och vovvarna

 
 
Helga

Helga

30 december 2007 14:33

woho! imorgon är det FEST!! :D

http://helgaw.se

 
Ingen bild

jag

30 december 2007 20:04

Yes! Jag sov som attan i em så jag är pigg imorn em efter jobbet *flin*.
Nu måste jag visst städa och göra fint här. Har laddat batterierna länge nu. Kl är åtta och jag börjar typ nu:-)
See you!

 
Åhza igen

Åhza igen

30 december 2007 22:21

GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCKSÅ!!! :-D

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards