Alla inlägg den 7 december 2007

Av jenny - 7 december 2007 09:43


Halloj!


Denna vecka har Mini gjort fina framsteg tycker jag.

Hon förstår nu vad sitt betyder, har fin ögonkontakt- ett tag var hon mest överallt;-) och problemet med bilen håller på lösas.

Köpte en tygbur och satte bak i bilen. Den sitter perfekt fast och varje gång hon åker bil nu så ligger där en skål med en fryst köttbulle att knaga på under redan. Förväntningarna ska förändras till något matigt. Hon är ett matvrak- yes! Hoppas det löser sig.


Majsan har tidigare i veckan skadat sin femte tå, ovanligt.., så nu är hon lindad och det har i princip läkt ut snart. vi får se om hon är fit for fight till helgen för då är det kurs med Fanny Gott. Och majsan är laddad...


Fåren går det framåt med. Får kan jag låna mot mindre kostnad och transport är även det ordnat. Lammen ingick visst också;-)
Sen verkar det som jag har världens bästa vänner som alla vill bygga skjul med tak, sätta fårstängsel osv osv.
Vilka änglar!! Tack ni är bäst!


Min önskan är dock fortfarande att dela fåren med någon.
Så om du är intresserad och bor i stockholm (gärna nära täby)och är ansvarsfull samt har sund djursyn - så kanske vi kan slå våra påsar ihop.


Ikväll är det idolfinal och jag hoppas marie vinner!!!


Hörs sen!

Tjoo





Ovido - Quiz & Flashcards