Alla inlägg den 20 december 2007

Av jenny - 20 december 2007 17:35


Idag vaknade jag och hade drömt värsta mardrömmen om förra jobbet. Suck!
Lite mer vaken satte jag mig ner och blundade och tänkte fina tankar om chefen. Att förlåta någon man helst skulle vilja stoppa in i en torktumlare och köra tusen varv är liksom inte så lätt.
Men, fördelarna överväger än att fortsätta vara arg. För förbannad var bara mitt förnamn igår.
Så jag förlät henne.

Sen gick jag till jobbet- det nya ;-)


Det verkar som jag har goda chanser att jobba där ett tag...
Tills jag bestämmer hur jag ska göra nästa år eller så. Var ju liksom inte planerat allt det här. Kanske ska jag sätta mig i skolbänken igen? Eller söka andra jobb. Vet inte.


Just nu tänker jag bara njuta av mina två sockersöta flickor och njuta av att julen snart är här! Det andra ger sig med tiden..
Jag och farmor ska varje fall gå upp i ottan och gå i kyrkan. Annorlunda för det gör aldrig vi. Men känns som ett fint sätt att avrunda året.


Och ikväll kommer jessica hem till stockholm och det blir roligt! Vi ska fira nyår ihop tillsammans med helga och pappisligan.

Kan berätta att majsan var hos veterinären idag. Jag har ett tag misstänkt att nåt inte står rätt till med hennes bakdel och det fick jag även bekräftat. Hon är stel men inte så det smärtar och hon behövde ingen smärtstillande.
Nu ska vi till sjukgymnast/fysion där och göra lite rehab på donnan. Är nöjd med att jag tog bort vår anmälan på mässan förra helgen.

Sen lurade dom på mig en bok om massage också;-)
Nåt som var lite roligt var en spray som man kunde använda på nyårsafton för att skapa lugn och också som välmående lukt för bilrädda hundar. Något för oss tyckte jag och huxflux blev vi totalt 1450 kr fattigare:-)


Må så gott!

"jag kan välja att se på verkligheten på ett annat sätt just nu" Kay Pollak




Av jenny - 20 december 2007 17:00

Jag fick ett mail..
Här kommer helt nytagna bilder- fotograf är Marek med sin nya kamera;-)


Svår att fånga på bild..



Lite lattjolajbans med matte

 


 


Lustiga ståöron (?) :-)

 


Ett försök att ta ett gruppfoto på båda flickorna.
Så fort hon ska vara stilla ser hon såhär plågad ut *asg* ps. jag har inte skällt på henne alls.


Världens vackraste majsan

 


Ovido - Quiz & Flashcards