Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Får!!!

Av jenny - 5 december 2007 13:17

Ibland har man flyt i livet....men man får ta för sig också;-)


Vi kommer ha EGNA får from maj 2008!!!!

Och inte nog med det, dom ska dessutom bo i TÄBY!

HUR UNDERBART ÄR INTE DET?!


Och dessutom har vi fått kanonmöjligheter för hållningen, hjälp med vattentillgång osv. Jag är så LYCKLIG!! Denna sommaren kommer gå i vallningens tecken är jag säker på.


Ok man ska inte hoppa för högt innan det är dokumenterat färdigt men ändå. vilken lycka!




 
 
Ingen bild

Jessica

5 december 2007 14:40

Grattis, en en gång!!!

 
Helga

Helga

5 december 2007 17:44

å du kommer ha kanonbra personal som fixar stängslingen. 8)

http://helgaw.se

 
Ingen bild

jag

5 december 2007 18:02

Med vänner som er kan det bara gå bra!
Nu återstår bara tt finna får, finna bra folk att dela djuren med etc etc ;-)

 
Ingen bild

Jessica

5 december 2007 20:17

Ser du, du kommer nog fixa allt på ett lite kick, du har ju Helga, vad mer behöver du...

 
Helga

Helga

5 december 2007 20:30

jess: hon behöver en kirurg också, men det kirrar jag imorgon, serru! Ska jag fixa en åt dig med när jag ändå är i farten? :)

http://helgaw.se

 
Ingen bild

jag

5 december 2007 20:48

ok men allt löser sig om 1. jess fixar från från annons i småland. sånt finns det gott om. 2. HELGA delar fåren med mig för hon har ju faktiskt en papillon. Och dom kan ALLT och då menar jag allt! *asg*
Deal?

 
Ingen bild

jag

5 december 2007 22:43

jess fixar får ska det stå

 
Ingen bild

Jessica

5 december 2007 23:40

Hemskt görna en kirurg, till skillnad från dig kan jag tänka mig att inte jobba under en period...

 
Ingen bild

jag

6 december 2007 11:36

Helg gillar nog att vara ledig..hon är en smygnjutare..en sån där som ligger och tänker vågrät en del... you know watta mean *ASG*

Kirurger däremot är trötta i fingrarna när dom kommer hem...så då är det bra om man är utvilad och kan pyssla om dom. Glöm det va!
Jag vill ha en riktig karl! En fingerfärdig man som alltid står redo för allt. Mest redo för alla mina idéer och projekt som involverar hans handkraft! Kanske kan helg fixa nån byggjobbare utanför sjukhuset?

Kram!
Ps. nu är fåren nästan fixade....:-)

 
Ingen bild

Jessica

6 december 2007 14:47

Å du tror att en byggjobbare inte är trött när han kommer hem. Tror du han vill hålla och bygga när han kommer hem??? Försök med en kontorsråtta som tycker om att snickra på fritiden...

 
Helga

Helga

7 december 2007 16:38

men ni skulle träffat min kirurg i torsdags, han var en riktig karlakarl! Fingerfärdig med starka, händiga nypor och mån om mitt välmående. ;)

ps. jenny, det finns ju massa sjukhuspersonal som springer runt och skjuter sängar, är en sån start nog för dig? :P

http://helgaw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards