Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Jesus Christ 2

Av jenny - 29 augusti 2008 00:58

Var och vallade idag....SVÅRT!

Fåren springer fort - och musen ännu fortare.

Nä skämt å sido hon var lugnare idag:-) men det går fortfarande inget bra med träningen. Vi har inte något flyt vill jag lova.

Det stör mig. Så jag ska sova på saken;-)

Ska man se det på den ljusa sidan så är hon just nu ganska lydig.
Å andra sidan är jag vilsnare än en blind utan käpp.


Lite bättre gick det på affärslunchen idag:-)  Två månader fram över ska jag arbeta med ett arbetsmiljönprojekt på ett vårdföretag. Dvs dra igång det hela. Kul! Redan imorn ska jag på studiebesök:-)


Nu ska jag sova ensam i min stora säng. Mamma kidnappade mina gullegrisar över natten..får väl gulla med en liten gapa istället hihi..


Gonatt




 
 
Sarah

Sarah

29 augusti 2008 15:29

Ja det är super trist och många tårar har gråtis. Men vad gör man? Det hade kanske varit lättare om jag inte tyckte så fruktansvärt mycket om denna hund. Men nu gör jag det så omplacering är inget alternativ. Men jag ville ju träna, TRÄNA! Och nu när vi kommit i gång med vallningen och allt...*suck* Men men någon dag kanske halvsystrarna yster (A & M) får valla ihop :-). Lycka till med Maja! Håller tummarna (när skulle du dit?)

http://www.sarahclaesson.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards