Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av jenny - 13 augusti 2008 10:53

Snart är det kräftskiva på vår klubb och aktiviteter samt kräftskiva. vad gör jag då? JOBBAR! :-(

Hade gärna kollat på kompisarnas lydnad och varit med och kalasat...


Men men, på fredag ska vi kolla på VP, halva starten består av agilityfolk !!!

KUL!


Nu, jobba men först ut med doggarna..




Av jenny - 13 augusti 2008 00:11

Blev ingen vallning, orkade inte. känner mig inte på topp just nu. Är så fruktansvärt trött hela tiden och känner mig fortfarande ledsen inombords.
Prioriterade att vila och mysa hemma istället;-)


På kvällen tränade vi lydnad. Musen fick göra inkallningar och träna fotpos. Fick med mig bra tankar om vår träning som jag tog till mig. Märkte att jag tränat med för höga krav för en nybörjare. Vilket resulterar i att hon egentligen inte vet vad som är rätt men jobbar på så gott det går. Dumma mig som hoppat över en bit..så nu ska vi dela upp det lite mer så ska det nog bli fint.


Även drottningen fick träna lite kort men fick sen mest mingla när vi fikade efteråt.


Nu, sova!


Av jenny - 13 augusti 2008 00:11

Blev ingen vallning, orkade inte. känner mig inte på topp just nu. Är så fruktansvärt trött hela tiden och känner mig fortfarande ledsen inombords.
Prioriterade att vila och mysa hemma istället;-)


På kvällen tränade vi lydnad. Musen fick göra inkallningar och träna fotpos. Fick med mig bra tankar om vår träning som jag tog till mig. Märkte att jag tränat med för höga krav för en nybörjare. Vilket resulterar i att hon egentligen inte vet vad som är rätt men jobbar på så gott det går. Dumma mig som hoppat över en bit..så nu ska vi dela upp det lite mer så ska det nog bli fint.


Även drottningen fick träna lite kort men fick sen mest mingla när vi fikade efteråt.


Nu, sova!


Ovido - Quiz & Flashcards