Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Jesus Christ...

Av jenny - 23 augusti 2008 23:31

Höll på bryta benen idag. Fåren kom farande och hade inte en tanke på att stanna för att jag stod där. Var bara att vika ihop benen och stå emot...

Efter gårdagens hårda arbete verkade musen tro att det var hårt arbete igen med att få igång dom...eller inte!?

Mini sprang och jag stod mest som ett fån. Ett mycket misslyckat pass. Det enda som var bra var att musen plötsligt började flankera fint igen*tumme upp*


Synd att vår hage är så gropig för här gäller det att hålla tassarna i lugnt tempo och fötterna i fart;-) I varje fall för vår del!


Maria: min mobil vill inte laddas mer så den är paj. Därför hörde jag inte av mig mer igår. Ni som vill nå mig får ringa Jess..



I övrigt har jag haft en sjukt lat UNDERBAR dag. Legat i sängen och läst Atkinsboken med en chokladbit i handen..


Sen for mamma och jag och fikade och handlade. Kvällen ägnades åt ovanstående samt drillning av Jess & Angie som ska tävla snart. Även majsan fick träna.



Sääääängen.......................zzzzz



 


 
 
Mija

Mija

24 augusti 2008 22:30

Har du sett mitt ärr efter får-surfing?

http://www.agilitybiten.se

 
Ann

Ann

26 augusti 2008 12:03

Hejsan

Kanske ni vill komma och vara funktionärer nu i helgen när vi har IK 2? Vi har lite ont om folk som det ser ut just nu.
Ha det gott
Ann

http://hem.passagen.se/buspejfli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards