Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

jobb, studier, får,krock etc..

Av jenny - 20 augusti 2008 20:28

Här händer det massor och jag har inte haft tid att uppdatera på sistondet. Inte ens musen har fått sig ena rediga bilder i bloggen. Ja ja. Får ta och hitta kameran först:-)


Bland annat har jag varit och kollat på mitt första VP och det var skitkul och lärorikt. En del "kändisar" blev godkända vallhundar-stort grattis igen!

I helgern blir det Ik1 och ev Ik2..


Idag har vi fått nya får och dom är kanonfina och allt har gått bra med transport och sånt!


Har blivit erbjuden jobb idag och det är verkligen en handplockning så det känns jättekul att man vill ha in mig på kontoret inom kommunen. Vi får se hur jag gör! Får tänka på saken till imorn.


Fick en massa Ahaupplevelser när vi var och vallade i vallentuna idag. Förstod plötsligt varför hon inte lägger sig i vissa situationer, varför det är så viktigt att träna det ena med det andra och inte ha bråttom..grunden är prio ett. Är det för att vallning är så svårt som det är så förbannat kul?


Sen var det dära döden upplevelser också..en bil svängde och STANNADE mitt i svängen och jag trodde vi skulle krocka..puh!

imorn får jag besked om antagningen...håll tummarna för mig!


Ja det var en snabb uppdatering men men..

 Må gott/Jenny


 
 
Nathalie

Nathalie

21 augusti 2008 00:05

Hej!
Såg du skivit i min gätbok (vovve) har tyvärr missat att man kunde få mail, gästboks inlägg m.m där. Men nu när jag väl såg det tänkte jag tacka för ditt meddelande.
MVH
Nathalie

http://www.Kennelthelook.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards