Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Utmaningar...

Av jenny - 30 oktober 2007 13:12

Utmaningen:
Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 4 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska gå in och läsa på ens egen hemsida för mer information.



Här kommer underlig fakta om oss snorpor..

Mini

1. Jag är smart;-)..............

Första gången jag såg kompostgallerna trodde jag det var något ätbart. Något gott att sätta mina hajtänder i. Snabbt upptäckte jag dock att mamma satt upp dom för att hålla mig isär från storasyster för hon blir lite trött på mig ibland...hon är lat och vill inte leka hela tiden so jag. Anyways-gallrena var inte så goda ändå...så det kvittar
Men sen upptäckte jag att kompostgaller kan man flytta på. Enkelt: man puffar med nosen eller tassarna så var saken ur världen. Inte alls komplicerat.

Enda haken är att man kan välta den och det råkade jag göra i morse. Det var lite läskigt en stund men inget att gråta över direkt;-)

Ikväll ska jag fortsätta och flytta på den. Dumma kompost, jag ska ge dig på moppo! dit JAG vill SKA jag!
Egentligen inte så underligt eftersom jag är en bordercollie;-)

.

2. Min stämma är vacker som få... Vill jag nåt ska det ske helst NU!

.
3. Min stämma är JÄTTEvacker..... Vill jag INTE något hörs det NU!

.
4. När jag vill gå ut kör jag samma teknik som på kompostgallret. Jag trycker till med framtassarna på dörren. Vips så kommer mamma springandes och tror jag vill ut och kissa. Hon är sååå lydig min mamma.

.

5. I mitt sovrum finns en bokhylla av plast. Den är rätt skön att ligga i tycker jag. Tydligen ser det lite roligt ut för dom garvar varje gång jag ligger i den....fattar ingenting.

.

6. Det finns inga fler underligheter ännu...jag är för ung och för fräsch för att hålla på med sånt. Återkom om ett par år. Då är jag förmodligen fylld med tokigheter....

.

Maja
.

1. Alltså jag är den som står för det normala i den här familjen, tycker jag!

Hon där ovan liknar mest en töntig miniboxare...låt er inte luras av henne valpighet. Hon är en räv...

.

2. Äter flugor: Mammas kompis Jess...ja hon kallar mig för flugsnapparen. Dom små flugfäna flyger omkring i mitt territorium. Då måste man DÖ!

Gluppsk!!

.

3. Min mamma kallar mig för rapparen. För jag rapar så opassande. Alla skrattar då. Jag finner det naturligt...min kille Leo tycker varje fall det är charmigt.

.

4. Jag sitter allitd på vänster sida av passagerarsätet. Det är min plats och jag vägrar finna mig i degraderingar som bakluckan. Pööh!

.

5. Jag smygleker med Mini. Men det är en hemlis..tschhhhhhhh!

.

6. Jag är livrädd för luftballonger.....

.

Det var allt! Solonnnng mina vänner!

.

/ Mini- Majsorna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards