Alla inlägg den 1 oktober 2007

VM

Av jenny - 1 oktober 2007 13:46


WOW! säger jag bara....

Vilken upplevelse att åka på vm. Publiken, speciellt den eminenta sverigesupporterskaran, var galna av glädje och lycka!
Hur häftigt är det inte att se världens bästa kvalade team?
Alla var ju inte bäst men det bjöds på en stor variation i både handling och stil:-)
Vad sägs om en medium bc och en irländare i large?

Spontana tankar efter helgen:

1. Min hund är min bästa vän, även efter loppet. ALLTID!
Somliga verkade ha glömt bort det...
2. It´s all about time, ----teknik, ----nerver.......eller vad?
3. Den enorma känslan av glädje..tårarna som rann för kinden under invigningen. Sånt går jag igång på. Kalla mig tuff ibland visst men jag har ett riktigt blött varmt hjärta:-)
4. Upptäckte hur pass mycket jag faktiskt gillar agility!
5. Japanerna kommer rocka hårt om några år.....
6. Bra hoppteknik...saknar en del. Och det dödar tid och är dåligt för hunden....
7. Min slalomplan för valpen är typ klar. Tack Mari för råden *blomma*
8. Mitt namnval är nog klart det med:-)den som lever får se på söndag om det passar.........
9. Vuxna män KAN dricka ur hundskålar.........Carina O har bildbevis!
10. Jag går fortfarande på rosa moln......helsingfors nästa.


Nu är det bara 5 dagar kvar......

Ovido - Quiz & Flashcards