Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

Life...

Av jenny - 24 oktober 2007 20:27


Hej!

Dagarna bara går och går och snart är det mörkt varje gång man vaknar.
I morse var det nästan minusgrader. Fick låna en pappisjacka av Helga. Den behövs verligen när Mini ska sitta och vänta medan jag lägger ut leksaken o sånt.

Idag och igår har vi märkt något gulligt. Lillpluppen går och lägger sig själv. i majas säng. Så sött. Rätt som det var undrade vi var hon höll hus. Då fann vi henne i majsans säng;-)


Idag har vi jobbat vidare på handdutt, ligg och sitt. Frivilliga. Det går framåt och hon tycker det är roligt att göra saker tillsammans med mig.
På lunchen fick hon göra sitt första lilla spår. Det var en wowkänsla..typ hallå mamma det ligger en sån som vi har hemma HÄR här hääär under löven..hihihihihihi


Majsan har busat med Leo och Leo har i sin tur busat med mini nu på em.
Hon var helt slut efteråt stackarn. Han är världens bästa lekfarbror. Stor och tung men ligger bara där och myser med henne. Puffar med sina gigantiska tassar och sin stora käft:-)


Idag hade jag även körlektion. Helt underbart att komma igång igen och nu är jag taggad. Imorn ska jag boka prov. Lärarn sa att jag blivit mer orädd.
Det är bra!!!!

I helgen ska vi öva rondeller och att mjuka till svängarna lite och att håla farten:-)

Nya regler i december. Man ska köra miljövänligt och gärna starta i 2an och gå direkt på 4 tex..eller direkt från 1 till 3...ja man blir kuggad om man inte kör miljövänligt enligt nya reglerna....


Imron ska vi ut tidigt med Kicki och leo. Efter jobbet imorn ska jag nog åka tåg och buss och fika i mörby för att visa lille plupp hur det går till:-)

På fredag är det möte på klubben. Vem av flickorna som ska få haka är inte bestämt ännu.


Nu ska jag förbereda mig för sängen. Längtar efter min kudde och john blund..

Gonatt!!!

Avslutar med en fin bild jag tog på VM.

Elin & Mixie

 


 
 
Ingen bild

Jo

26 oktober 2007 00:55

Inte för att på något sätt mobba maja, men valpvalpvalp vill vi se på mötet, det är nästan en order från tant ordföranden!

 
Ingen bild

Mini

26 oktober 2007 09:17

Min mamma har lovat mig att jag får följa med eftersom jag skötte mig så bra igår när vi åkte buss och fikade en stund. Såklart;-) jag ska med dååå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards