Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

en lång dag på stan

Av jenny - 13 juni 2007 00:22


Halloj!
För ovanlighetens skull åkte jag in till stan en sväng idag. En sväng blev heldag och nästan helkväll:-) Många vänner att fika med...två löste av varandra. Bäst att passa på....;-)
Majsan fick stanna hemma för resten av flocken var hemma så...


Efter min helgrenovering känner jag mig som en duracellkanin plus att jag börjat med algpulver på morgonen vilket visat sig ge en riktig batterieffekt!

När jag kom hem fortsatte vi med rutan igen...har liksom inte tränat det direkt, mestadels för jag inte kunnat bestämma mig för vilken metod jag ska använda...tänka själv eller mycket hjälper...så istället blev det en egen metod. Får se hur den fungerar....:-)

Ikväll gick träningen bra. Hon tycker helt klart att det är dökul!
Tänk att en liten ruta kan vara sååå rolig. Sött!


Imorn skulle vi åkt till österåkers bk och tränat med Lisbet och Palle men tyvärr har svartemannen fått borrelia. Såå trist!
Blir en vanlig skogenpromenad istället. Bra det, för majsan har badat typ JÄMT senaste tiden. Hon liknar mest en fjällig fisk...en söt sådan.
Och sedan hon snodde en labbes dummy vid badet för nån vecka sen är hon såld på apportera i vatten. Stackars labben hade inte en chans. Ok den var elva *fniss*, ok vi kände dom också:-)
Och dagen efter gick jag och köpte två st dummys till henne...

 Imorn blir det jobb också, ska bli kul. Flera dagar sen känns det som.

 Och efter jobbet ska vi åka och hämta nya bilen. Jippie!

Snart är det SM-dags och jag passar på att önska folket lycka till!
FORTARE!


//Jenny













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards