Alla inlägg den 9 juni 2007

Av jenny - 9 juni 2007 00:49


Ja nu blir det ju igår eftersom jag konstant vägrar sova tidigare än halv två typ:-)


Idag vaknade jag supersent för att vara jag, hade huvudvärk och allergi och noll energi..HA det rimmade!

Efter lite segande bestämdes det dock att det förmodligen skulle vara såhär varmt och underbart på gotland att det är dags att börja träna på dagtid. Vi BÅDA måste ju palla läget:-)


Så vi övade tighta svängar, sug och torrhandling+ lite lydnad..

Duktig flicka dock påverkad av värmen så vi tog det lagom lugnt...


Sen när jag åkte till jobbet var det "någon" som ville gå bada tydligen...så det gjorde dom....;-)


På jobbet var det lugnt, vi grillade och hade trevligt!
Imorn ska gallstenarna ut och jag bör nog hoppa i knopplådan för lite sömn!

 Det ska bli spännande att se hur det går...


Gonatt!


Ovido - Quiz & Flashcards