Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Plötsligt

Av jenny - 28 juni 2008 20:43

Här har det fortsatt hända mycket och jag är givetvis glad för mitt körkort och är ute och kör mycket ;-) men att M dog förra helgen känns fortfarande VÄLDIGT hårt och tomt! Fast jag skrattar och ler (för jag måste för att gå vidare) är det ett hål i mitt hjärta. Vissa dagar är jag glad och andra sitter jag bara och tänker över hur plötsligt livet kan förändras...

Det är stunder som dessa som man behöver fina vänner, och det har jag *kram*


Idag efter jobbet åkte jag runt i danderyd, täby och sollentuna. Bara lyssnade på musik och körde... Stannade spontant in vid en liten badvik i danderyd och lät tjejerna bada lite. Vilken lycka! En tom sandstrand....


/Jenny







 
 
Mija

Mija

29 juni 2008 21:51

Jättegrattis till körkortet! Funderade över hur det gått men vågade inte fråga - var orolig för om det inte gått bra du vet... ;-)Jobbigt med dödsfall. *kram*

http://www.agilitybiten.se

 
Ingen bild

jenny

30 juni 2008 23:18

tack:-)

 
Ingen bild

Jo

1 juli 2008 00:41

GRATTIS!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards