Alla inlägg den 6 juni 2008

Av jenny - 6 juni 2008 21:48

Var till väsby bk och tävlade och funkisade lite..var speaker!
Måste säga att det var trevligt gäng på väsby bk och vilken funkisservice!!

Dricka mat och fika och tralallaaaa...! Alla glada och harmoniska! Dom lär få se mer av mig där...;-)


Resultaten kan vi väl glömma...

Dansa, sjunga och förlåta..trala la la...

Första loppet hade maja sikte på tunneln och ingen kontakt med mig alls. Sen gick det bättre och hon gjorde några, FÅ, bra saker *LER*

I hoppklassen gick det bättre och vi kunde ha nollat om inte om fanns *LER*

Vi var helt enkel osynkade! Men, det kan bara bli bättre så vi kämpar på!

I löve my majsan! Varje gång vi kommer i mål tro hon att hon vunnit VM!!!Hon är en "one of a kind"...man lever på hoppet. Tur att Mini sköter sig:-)


På tal om räkan ska vi iväg och valla hos Sven imorn. Ska bli kul att höra vad han säger och få vidare hjälp med träningen. Behöver mer verktyg nu när vi jobbar med lös hund och lösa får. Hittills har jag gjort det mesta på känn och vi behöver nog få hjälp så inte jag råkar befästa felaktigheter. Eller nåt!


Nu ska jag tvätta och greja för nästa vecka kommer svischa förbi likt en tornado så bäst hinna med medans man kan.


Vallade kort med räkan och det gick väl bra tycker jag. Tempot blir högre när vi inte vallat på någon vecka. Lyssnade rätt bra också ;-)


Det är verkligen kul allt det här med hundarna. Mina små raringar...räkan har kommit på att man kan kringla ihop sig i mattes armhåla och snusa där på mornarna...då är det mycsigt att vakna upp...


Må gott och njut! Idag kommer aldrig igen!

Ovido - Quiz & Flashcards