Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

whatta day....

Av jenny - 28 februari 2008 19:52

OM jag haft nån energi kvar hade jag bloggat om det. Men jag är helt slut! Puh;-)

Tittat på fårmarken- tummen upp. Tappat bort mobilen i fårmarken- tummen ner. Hittat mobilen i mörkret i fårmarken. tummen upp.

Nu ska jag städa, betala räkningar och räkna vidare om fårdrömmen kan bli sann. .....


Jag som skulle vara ledig och ha en softardag..............................

Mini har upplevt så mycket (LÄS_åkt buss, bil med 4 främmande hundar, lekt inne på granngården med personalen medans mamma köper busskuponger mitt emot på ica, åkt buss igen, träffat en "vagn" som var mysko, funnit ätbara skatter på granngården golv, tittat på när mary vallar sivan och tyckte dom är två helhäftiga typer osv osv) att hon var helt slut när hon kom hem och somnade i första bästa rum. *söt*

:-)

/Jenny 


ps. Har du fårnät att sälja, hör av dig! 

 
 
Åhza

Åhza

28 februari 2008 23:11

Å, du hittade mobilen! Vilken tur!!!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards