Direktlänk till inlägg 17 april 2007

att tappa tålamodet...

Av jenny - 17 april 2007 17:11

Japp! Det gjorde jag idag. Tappade tålamodet så mycket att den blev arg och flyttade ut härifrån...den stack långt bort till en människa som kan behärska sig lite.


Nu finns bara galenskaperna kvar.


Och som den goda (?)hundägaren jag är fick jag också dåligt samvete. Min hund skäller på skateboardpojkarna på gatan...

 Men mitt i eländet inser jag att trots att jag banne mig köpt en skateboard och tränat som en dåre, så skäller hon. Fattas träning på andra människor än mig själv alltså?!. Hur långt kan man gå innan man kallas tokig?


Innan jag blir tokig.


Idag kom Canistidningen. Tack gode gud, nu kanske någon i mitt hushåll eller omgivning kan klickerträna mig också. Och eftersom jag såg hundprataren igår vet jag att det är mitt fel för jag är nog inte tillräcklig packleader (d.v.d jag har inte enough balls i brallan) och my dog isn't calm and submissive..........för då skulle hon knipa igen lite bättre.



Och till råga på allt så har jag även blivit biten av en chihuahua idag.


Kan dagen kännas sämre? Ja faktiskt.

Det är bara en hund och jag är bara en människa med storleksmässigt mindre hjärna än en elefant.


;-)


/Jenny












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards