Alla inlägg den 19 april 2007

Av jenny - 19 april 2007 21:17


Imorn bär det av till småland. Ska tävla på öland och i kalmar.

Ska bli kanonkul att tävla i "hemma trakterna", känns så nästan.
Längtar..alla mina barndomssomrar spenderades hos farmor där man fick hemmagjord svartvinbärssaft och sjukt goda skinksmorgåsar a la farmor. Jag älskar min farmor. Hon är bäst!

Maja känns bra och jag hoppas vi får till fina lopp. Främsta målet är att få fram bra svängar för det är något vi tränat på här hemma och jag vill gärna se resultat ;-)

 Självklart vore det kul med pinnar men vi känns nog inte riktigt så redo än för att klassa upp oss ett steg till. Dock undrar jag då varför i hela friden man åker till småland. Fem timmar bort?

*ler*

Fast det är kul också...att tävla och göra nåt med sin bästa vän!


/Jenny, mot småland! 





  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards