Alla inlägg den 12 april 2007

Av jenny - 12 april 2007 23:24

Ok först lite gnäll..Hamnade på återbesök igen på karolinska och dom konstaterade att dom gärna lagt in mig för ena örat så ruskigt sjukt ut. Ev. kunde det vara fel antibiotika som var boven till mitt ickeförfrisknande och en odling togs som vi får svar på nästa vecka. Återbesök igen nu på lördag.......tyckte det kändes onödigt att läggas in och få antibiotika i blodet när man inte ens vet om det är rätt medicin...Känns som att tiden tickar och jag vill bara vara frisk och kunna träna min hund inför småland!Majsan är dessutom dödsuttråkad och tigger om lite aktivering. Dock sköter mamma skogsjobbet bra och majsan får varje fall sin dagliga tur. Men hon tycker allt matte ser konstig ut och lååååter konstigt.Nu lite glada saker då...Jag har världens bästa kompis som kört runt på mig först i tisdags husläkare-karolinska-apotek osv. Sen idag till karolinska- apotek-videoaffär-mataffär...Du är bäst min syster yster!!! TACK:-)Jag har suttit hela em och kvällen och flummat till beck och en annan dålig film. Ha ha..allt går ner. Jag och mina vänner -citodon och voltaren- bangar inte en fest som den här *garv*roligare än såhär blir det inte..gonattis!!!Jo om man kollar på mitt gröna ansikte här nere kanske...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards