Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Färskfoderdjungel

Av jenny - 25 mars 2008 20:57

Gah! Köpte ekologiskt färskfoder idag ;-)


Minsan tyckte det var ganska gott. Slängde sig väl inte direkt ner i skålen men ner gick det!! Så idag har jag, hittills, fått i henne 500 gram vilket är gränsen för en valp. Hon bör få 650 gram för att gå upp i vikt men det tror jag hon gör ändå..*hoppas*


Anneli: köpte både vom och kyckling..du har så rätt! Dom kan tydligen må bra av färskfoder- åt båda hållen- både för upp och ner viktgång:-)


Nästa vecka börjar vallkursen och snart kommer fåren också och då vill man ha en mus som äter ordentligt!


Tänk om Majsan kunde gilla det också..vad bra. Hon rynkade näsan och gick och la sig......rå mat är inget för en drottning!

 


/Jenny



 
 
ÅH

ÅH

27 mars 2008 08:44

Ja ni är modiga ni.
Lycka till och ska bli kul att se hur länge ni står ut....
Här skiner solen och vi ska försöka fota isbjörnsvalparna.

Kram
Åsah

http://www.hexenhouse.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards