Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Natures Harvest

Av jenny - 23 mars 2008 00:16

Någon som provat deras färskfoder?

 
 
Ingen bild

Anneli

24 mars 2008 12:17

Ja, vad vill du veta? Det lukatar okej och hundarna gillar det. Har dock inte provat under längre tidsperiod så att jag kan avgöra hur bra hundarna mår på det. Tycker det är fuskigt att du och Jessica får gosa med valpar. Jag vill också...

 
Ingen bild

jag

24 mars 2008 18:53

Halloj!
Jo jag undrar väl mest om dom inte blir risiga i magen eller liknande..om det är gott och om man går upp i vikt av det;-)
Lillan behöver gå upp i vikt..tips?

 
Helga

Helga

24 mars 2008 21:19

han gick direkt och la sig när vi kom hem och har sovit hela tiden sen dess. börjar nästan bli orolig.... :D

http://helgaw.se

 
Ingen bild

jag

24 mars 2008 21:26

Har du kollat om han inte har nå elaka fästingar då?

 
Ingen bild

Anneli

25 mars 2008 00:48

Det mest fettbildande jag vet är vom. Det går dom garanterat upp i vikt av. Finns korvar att köpa på Kista Zoo. Det ger jag när dom behöver extra energi när vi jagar och till Hippie inför utställning då hon behöver hulla på sig :-) Nackdelen är att det luktar allt annant än gott... N H blev mina inte dåliga i magen av, men jag tror inte att det innehåller mer fett än ett torrfoder. Men hon kanske tycker att det är godare och äter mer?

 
ÅH

ÅH

27 mars 2008 08:42

Hej på er
Vill inte förstöra din optimism men jag har provat färskfoder 2ggr, första och sista.
Hundarna åt det knappt,Det luktade illa,Var läskigt att hålla på med,Väldigt kort hållbarhet,Går EJ upp i vikt av det,Dåliga magar och mycket hudklåda eftersom det är rysligt mycket protein.Däremot vet jag dom som konstigt nog tycker det är bra men det gäller vinthundar och dom kanske fixar det bättre....Kram till min och er andra och jag har sele+koppel här som jag tror tillhör er.

Kram
Åsah

http://www.hexenhouse.se

 
Ingen bild

jenny

27 mars 2008 19:05

Hej Åsah,
Ja majas sele/halsband blev kvar.
Jag vi får se hur länge det håller ;-) men hon äter och det är viktigast! Min verkar finfin i magen och toknöjd överlag över sin nya maträtt. Den luktar faktiskt inget..kycklingen alltså. Vomen luktar död dock...hihi
Vi ses snart, jag hänge rpå i helgen också!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards