Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Sjuk

Av jenny - 19 mars 2008 23:48

Kände mig så sjuk/influensig idag att det blev en mindre promenad och lite träning istället för den vanliga skogsturen. Orkade knappt röra kroppen..


Mini blir SÅ trött av agility och det är ju gulligt ;-)


Höll på garva ihjäl mig när hon efter ett par lyckade vinkelförsök över markbommen började backa upp och välta konen på tre ben...typ nä nu vette sjutton vad det var jag skulle göra så jag backar väl upp på hindret...*hihi* det blev väl för svårt så då tog hon nåt hon kunde...*ler*

Sen backade hon upp på hemmabalansbrädan på ett bakben (!)..det såg hysteriskt kul ut! Hon är påhittig den hunden...man får tänka på vad man förstärkt innan...hon har ju ingen stor repertoar så hon kör det lilla hon kan liksom:-)


Majsan fick också vara med på ett litet hörn men pga gamla smällskadan så tar vi det lugnt. Hon får underhållsmotion och hjärngympa.


Mindre kul var att jag försökte mig på teoriprovet och fick samma poäng som förra gången dvs. underkänt med 3 poäng. DRYGT!

Ok lite febrig och det tog extremt lång tid den här gången. Lite vimsig...


På återseende! Gonatt...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards