Direktlänk till inlägg 22 november 2007

oxelösund

Av jenny - 22 november 2007 11:10


Oxelösund rapport!
Känns som jag gärna hoppar över hur det var i oxelösund....men en kortis...

Maja var väldigt skottberörd av allt skjutande som jag inte visste skulle existera på tvälingsplatsen, maja var stel och är nu i vila, fick endast köra ett lopp den dagen. Sen satte jag stopp!

Resultatmässigt och hundmässigt en helg att glömma. dock var Jessika hemma i stockholm och det var roligt!
Dessutom är det alltid kul att vara på tävlingar oavsett om man kan tävla tycker jag.


Senaste nytt då:

Mini är kär i tervehanen Yuri!

Mini har rullat sig i bajs TVÅ gånger denna vecka!

Mini kallas numer bajsmini!


Maja har ont och ska inte tävla mässan heller tror jag!

Maja är sötast i världen!

Maja älskar sin lillasyster!


Matte har världens alla bekymmer på sina axlar känns det som (ramlade förra veckan)...
Matte har numera sovmorgon ett par dagar i veckan och det är underbart!

Matte är lyckligast i världen som har jordens raraste flickor!


Nu ska jag jobba vidare. Mycket att göra. Snart är det lucia och julfest på jobbet!  Tjing tjing!

 
 
Helga

Helga

22 november 2007 22:29

jag försökte bli blond igen för en 3-4 år sen, men det blev mest orangt lixom... fast det är dags att färga igen snart, den här färgen har ju trillat av helt nu! finns det något blonderingsmärke som är bättre än nått annat? :)

http://helgaw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards