Alla inlägg den 4 november 2007

Av jenny - 4 november 2007 18:02


Hej hå igår var det fest.

En riktig fest. Pappa frågade om det var killar med också?
Jo, det var det. Annars blir det ju mest tjejfester som involverar dom fyrbenta och är dom inte med så kretsar allt kring det ämnet ändå.

Igår lyckades vi prata hund endast en gång tror jag. 

Det är inte normalt och att det dessutom var killar med som inte heter Håkan eller Håkan ;-) var ju riktigt komiskt.


Det var grymt god mat i en grymt fin lägenhet med grymt glatt folk! Tummen upp alltså! TACK!


Helga och Jess är nog lika nöjda tror jag. Helga hade kul med tåget och jessika pratade politik med en liten man...och jag satt mest och såg nöjd ut tror jag!!!


Annars lever livet vidare. Har massor emd saker atts kriva men jag ska samla mina tankar och sova en natt på saken.


Chao! 


Ovido - Quiz & Flashcards