Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Here we go again;-)

Av jenny - 19 september 2007 21:33


Vad säger man. Fick förfrågan om att ta en valp för en stund sen..

Och jag sa Jaaaaa!!!!


Är så glad just nu att det lyser i ögonen (som en viss jess skulle sagt- o´boy nu vill hon något) och det betyder att om tre veckor har vi en till familjemedlem! Maja ska bli storasyster!!!


Tiken som är mamma är även mamma till den tik som jag väntat valp från. Väntade på att hon skulle börja löpa och nu blev det ändringar i planen för uppfödaren som har båda tikarna och då kom frågan.

Det sjuka är att jag tänkte tanken igår ...att fasiken jag kanske borde sagt till henne att om det blir något återbud tar jag en. Samma linjer och det passar sååå bra med nya jobbet + valp så varför inte?

Tack Cima, vi är så glada!!!


Här finns bilder på valparna, vilken som blir min är inte klart ännu.
Hela ligan = 6 tikar
http://www.blogtown.se/blog.php?id=kelliegarden


Och...valpen behöver att namn snarast!!! Om den ska heta samma i stamtavlan som tilltalsnamnet dvs.


Så kom igen kära vänner- hjälp mig;-)

Namnet ska vara på S....


Kram

Jenny & STORAsyster Maja

 
 
morgonkreativ

morgonkreativ

20 september 2007 07:07

slasktratt, sillidill, selma, solalom, stina, skruvad, singeling, sennid, subba, sojje, skål, suddagumma, singel, störoberta, super, saffran, skojsig, slutsats, sattana, sally, sona, sota, snorp2

http://helgaw.se

 
Ingen bild

Liza

20 september 2007 08:29

Men herreminje vad roligt! Grattis!
Hur gammal är den lilla odågan nu? (mao när får du hem pirayan?)

Så nu är det dags för namnletande igen.
Jag är just nu helt nollställd när det gäller namn. Gillade dina tidigare förslag, de som det var omröstning om. Återkommer om jag kommer på nåt.

ps. jag har spelat basket upp till div 2 och vi spelade aldrig i 08-området. När jag spelade i Sthlm, spelade jag dels med Åkersberga och dels med Solna, bägge i div4, motionsserien.

 
Ingen bild

jag

20 september 2007 14:06

Helga: *AAAASSSGGG*
snorpa2..den var grym...
Solalom..risk för att hunden tar slalom när man vill nåt annat? *garv*
Singeling va gulligt!!!!

Liza: Ja visst är det kuuul!
Återkom gärna gärna gärna med namnförslag det år bråttom!!!

Kram till er Båda!

 
Mija

Mija

20 september 2007 23:46

Till kursen? Vilka vi?

http://www.mija.helgaw.se

 
Ingen bild

Mija

21 september 2007 01:01

Klart ni får komma, fast det är inga hundaktiviteter i kursen...

 
Ingen bild

eva marie

21 september 2007 08:39

Vad kul, Grattis! Jag gillar dujrtema (piraya & Tigra) så jag röstar på SNOK! Lycka till =o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards