Direktlänk till inlägg 1 september 2007

En dag på slottet...

Av jenny - 1 september 2007 11:30


Igår tröttnade vi på att vara instängda i slottet i täby så vi drog till Ulriksdals slott! Där hade dom Flower Show som dom kallade det. Trodde det skulle vara ett spektakel men det var en utställning...fint var det ändå:-)



En dag på slottet...... 



Mormor och jag


Här hade utställarna hyrt varsin balkong och dekorerat..vissa var tomma. 


Här var en av dom finare balkongerna tycker jag...bohemiskt mysig!



Underbara orchidéer....min favoritväxt. 



 Ett mossliknande konstverk..

 


I orangeriet hade dom brudbukettsutställning...kungliga buketter alltså..här är silvias!

 


Me like......

 



Alla vet ju att kungligheter är lite porriga....det avr gott om porriga änglar... 



 Så har vi ju varit i norrtälje också...
Här är utsikten från favvofiket där. Ligger högst upp. Hundar får froliv och vattenskål. Tummen upp! Öppet året om!

 

 



Osså lite kärlek.....även majsan har kommit på att den här mormorn är lika bra som den första...hon har gillat mormor sedan dag ett.


Lite soffmys....

Det var allt för den här gången!

Må gott och på måndag börjar jag mitt nya jobb. Hoppas jag trivs!

/Jenny

 
 
BLomst

BLomst

1 september 2007 12:09

Herlige bilder! Og FOR noen storslagne omgivelser! :o

Ønsker deg en riktig god helg (:

http://blomst.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

1 september 2007 14:14

Vad trevligt ni verkar ha haft. Kul och se din mormor på bild.

Jessica

 
Åhza

Åhza

1 september 2007 15:08

Missförstod utsikten från fiket i Norrtälje,hihi! Kollade på fel bild...
Grattis till nya jobbet!

Åhza, Leoni och hundarna

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ahza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 16 september 2009 14:18

Test test

Av jenny - 16 oktober 2008 12:51

http://www.blogtown.se/blog.php?id=jennysblogg    

Av jenny - 5 oktober 2008 21:33

Vänligen skåda SKODA min egna fina lilla Felicia!     Är såååå glad och jag hoppas vi kommer rulla många många mil tillsammans:-)     Stort Grattis till Sven och med fine Roy som idag blev Svenska mästare i Fårvallning 2008. Härligt!   Nu ska jag so...

Av jenny - 5 oktober 2008 16:15

Sven och roy ligger just nu i ledningen med två hundar kvar att tävla!   Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!   :-)  ...

Av jenny - 2 oktober 2008 12:39

Eftersom jag bestämde mig igår för att sluta vara sjuk och sluta äta starka smärtstillande så gick jag upp tidigt idag och åkte och tittade på en bil;-)   En Skoda felicia, 1,6-99. Fin motor och den hade varit ett kap om inte något orsakat att dörrar...

Ovido - Quiz & Flashcards